Genre Populer

Elizabeth Tan – Havoc

loading...
 

*Chorus
C G
havoc havoc ooo (Kan gua dah cakap gua)

C
Budak Subang Jaya memang ada gaya
G
Macam hari-hari hari raya
C
Cuma nak pergi Fifteen
C
Still so fresh so clean
G
Memang nampak ballin’ walaupun tengah miskin

F
Eh mestilah nak pimpin’

Nak tackle awek Ampang
G
Pakai topi KL lagi senang diorang pandang
C
Tak naik collar kita tak pakai bag sandang
G C
Lu pakai seluar jean? Gua pakai seluar mambang

Ulang *

C
Berapa banyak enam belas dua belas dan lapan
G
Yang boleh aku rakam dalam masa satu malam
C
Keluar radio dapat berapa banyak putaran
G
Ini tak adil rappers buat aduan kat SUHAKAM

F
Kartel kuku besi mikrofon kami cengkam
G
Takkan lepas dari genggam walau terputus lengan
C
Nanti kita jumpa senyum tak boleh salam-salam
G
Aku belanja keluar makan jadi korang makan dalam

ulang*

C

   

TERPOPULER

Copyright © 2017 - Analisis.id

To Top